Tietoa meistä

Tampere Trail Running

Tampere Trail Running -yhteisö on perustettu vuonna 2014 ja kokoaa nykyään yhteen yli 2600 lajista kiinnostunutta polkujuoksijaa Pirkanmaalta ja muualta Suomesta. Olemme Suomen suurin polkujuoksuyhteisö! Tampere Trail Runningin avoimiin tapahtumiin ovat kaikki tervetulleita. Ajankohtaisista tapahtumista ja yhteislenkeistä tiedotamme Facebook-sivuillamme.

Yhdistys

Tampere Trail Running -yhteisön taustalla toimii Tampere Trail Running/Pirkanmaan Polkujuoksu ry. Yhdistys on perustettu 2018 ja yhdistyksen tavoitteena on mahdollistaa polkujuoksun kehittäminen sekä muu lajin ympärillä tapahtuva toiminta. Yhdistys vastaa toiminnan ja tapahtumien järjestämisestä. Käytännössä tämä tarkoittaa esimerkiksi tilavuokrausta, tiimivaatetilauksien toteuttamista, rahoituksen hakemista tai muuta yhteiskunnallista vaikuttamista polkujuoksijoiden edun ajamiseksi. Kerätyillä jäsenmaksuilla on toiminnallemme ja tapahtumillemme tärkeä merkitys. Toivomme siis tukeasi Pirkanmaan polkujuoksun hyväksi!

Yhdistyksen  jäseneksi pääset liittymään täältä.

Kuva: Manu Humppi

Lue myös pidempi tarina Tampere Trail Runningin ja  Pirkanmaan Polkujuoksu ry:n historiasta!